Blue Lagoon, Port Dickson - crew1314 MPPB KMNS

Julai 6, 2013 
Blue Lagoon, Port Dickson
ala picnic
The Tolo's (sir syah + 4 anak, aku, paan, fairul, huda, ain, datul, shera, kak ily, rina, mimi niza, mimi ismail, amalina, ieda, sam, kak ninni, abg paan, abg zaini, abg sai, abg bob, afifah & haziq)

selepas lebih kurang seminggu berkenalan masa MPPB kami diberi peluang untuk kenal lebih rapat lagi diantara satu sama lain. antaranya, group TOLO di FB . Selain itu, berkumpul di mana kawasan yang memboleh kan kami untuk beronok ronok diantara satu sama lain , dan yang akan datang majlis berbuka puasa di rumah Sir syah sendiri . (*apasal ayat macam skema ni -.-) 

berikut adalah antara gambar2 semasa aktiviti di PD yang dijalankan 

tanjung biru


keep feet on the ground

TOLO 1314 by huda & atul

the TOLO'S

ladies yahh

abang zaini syok sendiri ,
*mampuih aku mengata dia ni -.-
sir syah comel angattt >,<


jejaka idaman malaya , ke?

candid

buat muka comel sikit, comel ke tu adee ? 

jangan lakukan aksi yang kanan tu di rumah :P

Adee enjoy sangat , thnx u all. sorry if kalau masih malu2 lagi. perlukan masa lagi nak keluar kan gila2 ni. bila tu agaknya , ke cane?haha. sayang korang. hope, boleh jumpa lagi dengan yang lain time berbuka puasa nanti :') thank a lot sir syah , dan aku perasan sir tak ingat pun nama aku . haha . sir nama saya ADIHA :p 
lain kali aku bawa ayam lagi , haha. *aku yg basuh ayam, aku juga masak -.- haha
nasib baik ada abg zaini punya tmpat "pembakar elektrik"
love u all <3 sayang selalu ^_^





0 comments:

Post a Comment