cuti dan anda

seperti biasa cuti lepas matrik sama seperti cuti lepas SPM. kosong. tak kerja. tapi, cuti lepas SPM best sikitlah aku jadi cikgu tuisyen kot. kot! . aku tak suka budak budak senanye, jujur gila ni. tak tahu knp mungkin sbb nnti aku jeles kot. biar aku sorang je jadi budak2. haha. and untuk cuti kali ni aku jadi baby sitter , jaga anak buah aku yang ke-8. LAPAN?. biasa le, adek beradek pun 7. 7 perempuan okay. so, mungkin dah aku takdir aku kena berdamping dgn budak2 so terimala ye ^_^ 

senanye, ummi yang jaga. itu pun ada sebab musabab yang mendesak ummi untuk jaga anak buah aku ni. hmm, jadi bulan puasa adalah bulan yang paling ummi busy nk jahit baju itu, baju ini. jadi persoalannya, siapa yang akan jaga anak buah aku ni?? dah tahu kan jawapannya ....



jangan nakal ye,nanti cik dee mengamuk karang -.-

0 comments:

Post a Comment