S2AP8

masa MPPB 12/13, lepas bangun tidor, subuh, siap2 kena beratur dekat blok C2. tak ingat hari yang keberapa kakak fasi bagi satu kertas kecik. kertas tu tertulis no bilik dan no praktikum. dan kertas tertulis S2AP8. okay, bermula dari situ kita semua kenal sampai la ke akhirnya kita masih lagi menjalinkan hubungan persahabatan. korang kawan yg sgt best  tak dapat nak ungkap dengan kata2 , hehe :P dan aku harap hubungan persahabatan kita sampai bila2 k . sayang korang <3



bakal2 pengganti datuk nicol
lompat si kakak lompat
ulu bendol
sambil mengadakan pertandingan squash, sambil2 tulah mengada tgkap gambar hehe
dah macam tapak perhimpunan kita plak ea
siap2 nak balik ^_^
kemas barangan perkhemahan yang telah dijumpai tersimpan di stor, tak smpat nak guna T.T
sesi pengambaran kononnya, kemain gadoh2 dulu baru semua nak tgkap gambar hehe .
cikgu zaki. aku assume yang dia anggap kitorang sebagai kelas kesayangan dia untuk 12/13 ni.
tak caye boleh tanya sendiri kat dia, hehe :p
malam luah meluah apa yang tak terluah. luah kan kuasa mu , eh?
after kelas malam :)
cikgu asyiqin. kimia aku A- for final okay yang ni sedih -.- 
cikgu zaharah. aku selalu kena marah dengan dia . haha 
madam nancy. yang ni aku takyah assume sbb dia sendiri cakap yang kelas kitorang unik untuk sesi 12/13 ni.
untuk kelas terakhir dia belanja kitorang sarapan dan bagi sourvenir :')

love u all 


0 comments:

Post a Comment